محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محیا

18 ماهگی

1390/10/1 17:41
نویسنده : مامان
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . دوس جونام. من اصلا 18 ماهگیمو دوس ندالم . اخه میدونین چیه همش توش امپول داشت . اولش که رفتیم دکتر برای چکاپ. اقای دکتر برام ازمایش خون نبشت . چشمتون روزه بد نبینه یه ازمایشی بود تاریخی . ازم یه عالمه خون گلفتن . منم ازمایشگاهو روسرشون خلاب کردم. نیشخند

بعد از اون تو تاریخ 90/09/09واسکن زدم . خیلی درد داشت . تب داشتم . پاهام درد میکرد . نمیتونستم راه برم . مامانم برام بالشتارو تکیه داد به مبل تا من لم بدم . همه اسباب بازیهام دورم بود .

خلاصه اینکه دو روز طول کشید خوب شدم .

دو تا عکس هم از 18 ماهگیم وقتی که تازه از حموم دراومده بودم بیرون براتون میذارم :

دوستای خوبم یه عالمه کلمه جدیدم یاد گلفتم :

جوجه 

بابا جون

مامان جون

پتو

عدو : عمو

تازشم 13 تا دندون دالم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 15:28
الهیییییییییییییی کوثر منم خیلی اذیت شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد