محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

محیا

تعیلات 91

1391/1/14 9:11
نویسنده : مامان
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک . 

تعطیلات به من خیلی خوش گذشت به شما چی ؟ لبخند اولش که همش میرفتیم عید دیدنی و عیدی میگلفتم بعدش مسافرت . با قطار که خیلی دوس دارم رفتیم مشهد . بعدشم رفتیم شمال . اینم عکسام .

راستی مامانم از باز رضا برام چادر خرید . اصلا دوسش ندارم . اخه موهامو خلاب میکنه .

اینم عکسمو تو قطار ازم گلفتن . من عاشقه قطارم . وقی بهم میگن قطار چی میگه میگم دودو چی چی

یه روز با تور هتل رفتیم جاهای دیدنیه مشهدو دیدیم اول رفتیم ارامگاه فردوسی

بعدش رفتیم شاندیز . بعد از اونجا بند گلستان رفتیم . یه دریاچه خیلی خوشگل با یه پارک کوچولو .

منم اونجا کلی بازی کردیم .

اینم عکسای من با امام رضا .مامان یواشکی دوربین برد تو حرم و ازم عکس گرفت

باغ وحش هم رفتیم.

 بعداز مشهد با مامان و بابا سه تایی رفتیم شمال . جاتون خالی خیلی بهم خوش گذشت .

رفتیم بندر کیاشهر با مرداب خوشگلش کلی عسک گلفتم چشمک

دریا هم دیدم . اولش می ترسیدم بغله بابام بودم ولی باباجونم باهام کلی شن بازی کرد منم خوشم

اومد بعدش از بغلش اومدم پایین و یه عالمه خودم شن بازی کردم .

مامانم خیلی دوس داره هی ازم عکس بگیره . همه جا دوربینش همراهشه . نمیذاره یه اب خوش از گلوی ادم پایین بره . رفتیم پارک ساحلی اونجا هم ول نمیکنه . تو ماشین هم دست بردار نیست . کلافه

سیزده بدر هم رفتیم پشت بوم خونمون . خیلی خوش گذشت . عکس ننداختیم ولی اخره شب که خسته شده بودم داشتم استراحت میکردم مامان ازم عکس انداخت .

 

عید ما هم این جوری تموم شد . امیدوالم به همتون خوش گذشته باشه .بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرام
21 فروردین 91 9:26
به به محیا خانم گل سال نو مبارک چه دختر نازی ، چه عکسهای خوشگلی
مامان امیرحسین ومحیا
1 مرداد 91 0:35
قرمزی خاله سفر خوش گذشت .بخورمت .ننننننننننننننننازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد