محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

محیا

محیا و پارک

1391/2/9 9:46
نویسنده : مامان
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا اصلا دوس ندارم خونه باشم . همش دوس دارم برم پارک . خوب تو خونه حوصلم سر میره . جاتون خالی دیروز رفتیم پارک . چه پارکی !!!!!!!!!!!! خیلی خوشگل بود . قطار داشت منم تا میدیدم میگفتم دو دو چی چی .

از سرسره هم خودم میرم بالا .

بعد از بازی هم یه عالمه عکس گلفتیم . البته من هنوز خسته نشده بودم .

خلاصه دیروز از ساعت 3 تا 7 ما تو پارک بودیم . مامان و بابام خسته شدن ولی من نه . دوست داشتم بازم پارک بمونم ولی منو بردن خونه گریه. چی کار کنم پیر شدن دیگه . نیشخند بنده خداها اخره شب جفتشون فشارشون اومده بود پایین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

هدیه جووووووووووووووون
13 اردیبهشت 91 11:25
سلام همیشه به گردش و تفریح خانوم خانوما
مامانی درسا
6 خرداد 91 0:27
عزیزم انشااله 120 ساله شی تولدت هزاران بار مبارک
سمانه(مامان محمدرهام)
6 خرداد 91 1:23
سلام عزیز دلم تولدت مبارکککککککککککک الهی 1000ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی
مامان پسر خرداد
6 خرداد 91 7:48
پیشاپیش تولدت مبارک گل دختری.
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 9:26
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مسافران آسمانی
6 خرداد 91 9:42
سلام خانم خانمای خوشکل و ناز
تولدت مبارک باشه محیا جون...همیشه رو لبت خنده باشه و دلت غرق شادی قشنگم...بوس بوووووووووووس


محیا
7 خرداد 91 8:50
ممنون از اینکه به یاد من بودین .
مامانی درسا
7 خرداد 91 9:34
سلام مامان جون من محیا گلی و شما رو به لیست دوستان خوب دخترم اضافه کردم اگه شما هم دوست داشتین ..........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد