محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

محیا

دوسال و دوماه و دو روز

1391/5/7 10:30
نویسنده : مامان
780 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من یه خانمه دوسال و دوماه و دوروزه شدم . یه خانم به تمام معنا . دیگه برام پوشک نمی بندن. میرم دششویی جیش میتنم . خجالت میمی نمی خولم . تو تخت خودم می گابم ( می خوابم ) . خانمه خانما شدم .

لباسامو خودم انتخاب میکنم . هرچی دوس دالم می پوشم . فقط نمی دونم چرا مامان حرص میخوره . شما بگین بده دوس دارم لباسه مورده نظرمو بپوشم . بابا یکی به این مامان بگه به سلیقه دختره نازش احتلام بذاره زبان

اها یادم رفت بگم موهامم بلند شده مامانم برام موهامو گیس میکنه . اونقدر ذوق میکنه . (ندید بدید انگار تا حالا موی بلند ندیده )سوال

همش دوس دارم دامن بپوشم . تلبیزیون اهنگ غمگین که میذاله گریه میکنم میگم بابا اهنگه شاد بذال نانای کنم .

شبا که میخوام بخوابم یه عالمه سوال بلام پیش میاد . میخوام بدونم مامانی کجاس بابایی کجاس درخت کجاس ماشین کجاس از مامانم می پرسم. اصلا اجازه بدین یه نمونه اشو براتون کامل بگم : 

محیا : گربه کدااااست ؟

مامان : پیشه مامانش لالا کرده

محیا : مامانش کدااااست ؟

مامان : زیره درخت

محیا : درخت کداااست ؟

مامان : تو کوچه

محیا : کوچه کدااست ؟

مامان : بیرون از حیاط

محیا : حیاط کداااست ؟

مامان : از در که میریم بیرون حیاطه

محیا : در کدااست ؟

مامان: اونجاس

محیا : اونجا کداست ؟

مامان عصبانیبخواب دیگه من میخوام فردا برم سره کار .

محیا : لالا لالا لا لا

اونقدر لالایی می خونم تا خوابم ببره .

 

به نظره شما بده میخوام بدونم . نه شما بگید بده . سوال

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساراگلی
7 شهریور 91 12:30
عزیزم ماشاءالله واقعاً خانم شدی ها اینقدر دوست دارم آرام از من از این سوالها بپرسه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد