محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

محیا

محیا و تابستان 91

1391/7/22 13:26
نویسنده : مامان
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . تابستون امسال خیلی خوب نبود زیاد گردش نلفتیم . وقتی تو خونه بودم حوصلم سر میرفت مامان هم که خسته بود منو نمیبرد پارک یا تو حیاط بازی کنم . یه روز منم رفتم چهار پایمو که مخصوصه خودم شده اوردم درو باز کردم رفتم تو حیاط .

اخه تو حیاط برایه خودم یه کارگاه نقاشی داشتم .

اینم نتیجه کار :

یا اینکه میرفتم سراغه کمدم تمام لباسو میریختم بیرون و یکی یکی امتحانشون میکردم :

 

 

بعضی روزا هم خوگشل میکردم و مهمونی میرفتم

 

یه بار هم رفتیم طالقان 

البته شمال هم رفتیم

 

 

 

این بود تابستانه امساله ما . امیدوارم به همتون خوش گذشته باشه بامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا مامان آرام
24 مهر 91 14:22
ایول به این محیای نقاش خاله حسابی برای مامانت کار درست کردی هااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد