محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

محیا

چادر نماز و سجاده

1392/2/1 23:41
نویسنده : مامان
4,510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . حال و احوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبید ؟

منم خوبم . این روزایه من داره به زیر و رو کردن کمد و پیدا کردن لباس های جورواجور و کوچک و بزرگ و پرو کردن می گذره . هرروز سه تا لباس رو هم می پوشم .جورابایه مامانو پام می کنم . خلاصه تیپ میزنم و خودمو خوشگل می کنم . ولی این مامان خانم یکسره غر می زنه . همش میگه باز اتاقتو کثیف کردی .  نمونش عکسه پایینه .یه دست لباس که مامان تنم کرده بود . یه تیشرت و شلوارک هم خودم انحاب کردم و یه پیراهن که چون نتونستم خوب بپوشمش (( مامان در این جور مواقع اصلا همکاری نمی کنه عصبانی)).

 

 

بعد از پرو لباسا ، یه کیفه خوگشل پیدا کردم . اوردمش به مامان نشون دادم گفتم این چیه ؟؟؟؟

مامان : این سجاده و چادریه که مامانی برایه سیسمونیه شما خریده تا تو جشن تکلیف تو مدرسه داشته باشی .

 

 

من : میشه باهاش نماز بخونم

مامان : بله دخترم

 

 

و در این لحظه بود که مامان و بابا با دوربین چیک و چیک عسک می گلفتن و ول نمی کردن . ناراحت

 

 

 

خیلی سجادمو دوس دالم .دیشب بغلش کردم که بخوابم ، مامانم گفت خراب میشه . منم مثله یه دخمله خوب حرفشو گوش کردم .

بامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سروش و سروین
2 اردیبهشت 92 1:24
عزییییییییییییییییزم. چقدر شما نازی. چه چادر و جانماز خوشگلی. دست مامانی جونت درد نکنه. می بوسمت هوارتا
مامان سروش و سروین
8 اردیبهشت 92 21:28
خصوصی
مامان سروش و سروین
11 اردیبهشت 92 2:21
مادر اولین ، زیباترین ، واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند .
مادر عزیز روزت مبارک


ممنون عزیزم . روزه شما هم مبارک
مامان سروش و سروین
28 اردیبهشت 92 14:03
خصوصی
مامان سروش و سروین
28 اردیبهشت 92 14:04
رمز: safarebaba
مامانی درسا
6 خرداد 92 3:10
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت و تندرست و شاد باشی ......120 ساله بشی عزیزم

خیلی ممنون

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 12:23
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم

ممنون. خیلی لطف کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد