محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

محیا

سفرنامه نوروز 93- قسمت سوم

1393/1/20 15:18
نویسنده : مامان
589 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارم فروردین شیراز بودیم . جاده بندرعباس شیراز یکی از زیباترین جاده هایه ایرانه . البته من همشو خواب بودما . اینو مامانم و بابام  می گفتن نیشخند پرتقال و نارنگی های داراب و جنت شهر واقعا عالی بودن زبان

اینم شیراز و وصف بی مثالش قلب

 

 بعد از شیراز رفتیم اصفهان . به خاطره اینکه می خواستیم زود به خونه برسیم نتونستیم همه جاهایه دیدنیه اصفهانو ببینیم . فقط باغ پرندگان و سی و  سه پل رو تونستیم بریم . گریه

 

باغ پرندگان خیلی خیلی خوب بود . یه عالمه طاووس داشت . منم از فرصت استفاده کردم یه عالمه عکس ازشون گرفتم . عکاس کوچولو شده بودم . دوربینو به هیچ کی نمیدادم . از همه جا عکس گرفتم . 

به عقابا می گفتم """ عباقا منو نیگا کنین ازتون می خوام عکس بگیرم """

اینم دوتا از نمونه کارامه 

نیشخند

 

 

بعد از دیدنه اصفهان به سمته کرج حرکت کردیم . دلم برا خونمون و مامانی و باباییم خیلی تنگ شده بود . 

روز 7 فروردین هم با مامانی و بابایی رفتیم مشهد . با قطار که من خیلی خیلی عاشقشم . 

                                                                                                            ادامه دارد ....

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

صفا
20 فروردین 93 15:07
همیشه به گردش و شادی دختر خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد