محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

محیا

تولد چهارسالگی

1393/3/6 14:23
نویسنده : مامان
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه خوبم . 

6 خرداد تولدمه . امسال مامانم برام 5 خرداد که شب مبعث هم بود برام تولد گرفت . 

قرار بود اولش تمه تولدم انگری برد باشه ، بعدش که کیک های میکی موس رو تو اینترنت دیدم گفتم من میکی می خوام اخه می دونید چیه من عاشقه میکی و مینی موسم . خیلی سی دی هاشو دوست دارم . 

امسال هم مثله سالهایه قبل تولد رو خودمونی برگزار کردیم ولی یه فرقی که با سالهایه قبل داشت دو تا نی نی به جمعمون اضافه شده بود یکی ارین کوچولو پسر خالم و یکی هم یه نی نی دیگه که تو دله مامانشه . 

اینم از تزئینات 

 

 

کارت دعوت 

 

 

 

 

من و ارین 

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی ساره
6 خرداد 93 14:37
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان یگانه
6 خرداد 93 18:01
سلام تولدت مبارک منتظر عکسای تولدت هستیم اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده ممنون
مامان یگانه
6 خرداد 93 20:43
با اجازه لینکتون کردم
صفا
11 خرداد 93 15:40
تولدت مبارک محیای خوشگل.چه تولد خوبییییییییییییییییی
مامان سروش و سروین
23 خرداد 93 11:42
محیای قشنگم تولدت مبارک. .. چه جشن تولد خشکلی مامانت برات گرفته. دستش درد نکنه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد