محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

محیا

دست نوشته های دختره درد کشیده

1390/4/18 8:53
نویسنده : مامان
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوس جونام. حالتون خوبه . ایشالا همیشه سلامت باشید. چون هیچی مثله سلامتی خوب نیست .  من این چندروزه ملیض بودم. همش تب داشتم . لفتیم آقای دکتر منو معاینه کرد انگد گلیه کردم . نذاشتم منو نگاه کنه. اخلشم بهم گفت لجباز . بعدشم برای اینکه حرصشو دراورده بودم بهم امپول زد . خیلی درد داشت . گریهخلاصه مطبو رو سرم گذاشته بودم . اون روز همش خواب بودم . ولی بازم خوب نشدم که نشدم . مامان و بابام تلسیده بودن . دوباله منو بلدن پیشه یه دکتله دیگه . این یکی بدتر بود .می گفت باید ازمایش بده . نصفه شب منو بلدن بیمارستان کودکان تا ازم خون بگیلن . انقد بچه اونجا بود . همشون ملیض بودن . ( خدا جونم همه بچه ها را شفا بده . نذال هیچ بچه ای درد بتشه . "همه بگین آمین" ) . ازم خون گلفتن . بازم گریه کردم . اخه خیلی درد داشت. خلاصه بعد 4 روز درد وتب و گریه حالا یواش یواش دالم خوب میشم . دوباره دارم شیطونی میکنم و خونه رو میذالم رو سرم . مامان بابام انقد خوشحالن که من خوب شدم . همش میگن درد و بلات به جون ما . از خود راضی

اره دوس جونام هیچی مثله سلامتی نیست . قدر سلامتیتونو بدونین و مواظب باشین ملیض نشید وگرنه امپووووووووووووووووووول . اوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد