محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

محیا

اندر احوالات من

1390/5/15 11:33
نویسنده : مامان
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . فقط میخواشتم بگم من دیگه چهاردست و پا نمیرم . همش راه میرم . برای خودم تو پیاده روی میکنم تا یه وقت شمکم نزنه بیرون بیریخت بشم . ازشما که پنهون نباشه مرتب تو این پیاده روی ام میخورم زمین.

دندونامم که یکی پس از دیگری در می ان. الان بنده 8 تا دندون دارم.

تازشم ساز دهنی میزنم در حد حرفه ای . ساز دهنی میزنم و میرقصم . نمیدونم چرا وقتی این کارو رو میکنم مامانم هی ذوق می کنه  اخه شما بگین ذوق داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

یکی دیگه از کارایی که یاد گرفتم اینه که وقتی مامانم بهم میگه عسله مامان کیه من میگم من من

تو تبولیزیون هم هر حیوونی میبینم میگم بع بع

وقتی مامانم میگه کلاغه میگه میگم قا قا

گل که میبینم می گم گ و  

به قالبمه هم میگم گا

به توپ  هم میگم تو

البته ناگفته نمونه اینایی که میگم با لهجه مخصوصه خودم میگم که فقط مامان و بابام میفهمن .

تا بابام لباسشو عوض میکنه که بره بیرون اویزونش میشم که منم ببره . اخه من دوس دالم برم گردش.

نمی دونم این مامانم چرا اینقد تنبل شده دیگه ازم عکس نمیزاله تو وبلاگم . باید یه خورده حالشو بگیلم تا این تنبلیشو بذاله کنار . منتظر عکسای جدید من باشید ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد