محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

محیا

روز کودک

1390/7/17 11:52
نویسنده : مامان
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . وای بالاخره این مامان خانمه تنبل می خواد حرفامو برام بنویسه .همش کار همش کار پس من چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریه

خوب بگذریم . میخواستم بگم  روزم مبارک   . روزکودک به همه بچه های دوست داشتنی مثله خودم( نیشخند) مبارک .

تبلده امام رضا که من خیلی دوستش دالم مبارک . ایشالا امام رضا شپاعته1 ما بچه های خوبو پیشه خدا بکنه که همیشه  سالم و مبپق2 باشیم .

مامانم دیلوز به مناسبته روزه کودک برام جولاب شلواری خرید .

حالا یه ذره هم از کارایی که تو 16 ماهگی ام انجام میدم بگم :

هر روز باباییمو مجبول میکنم منو ببره پارک . میرم بغلش خودمو  محکم فشار میدم بهش میگم بارک بعدش  پیرهنشو نشون میدم یعنی اینکه لباستو عوض کن. اخه میدونید چیه من عاشگه پارکم . قلب

دیروز دخمله خوبی شدم به مامانم کمک کردم لباسای شسته شده رو رو بند پهن کردیم . دونه دونه بهش از تو سبد میدادم اونم پهن میکردو ازم تشکل3 میکرد.

دندونامم 10تا شدند . 6 تا بالا 4 تا پایین. نیشخند

اینم فرهنگ لغاتم تا به امروز :

1- بابا                                    14- وقتی مامان میگه گربه چی میگه میگم میو 

2- مامان                                15- وقتی مامان میگه بعی بعی چی میگه میگم بع بع

3- آب                                       16- تا تا = تاب تاب عباسی

4- نون                                      17- دا = داغ

5- بارک = پارک                          18- دا = دایی

6- توب = توپ                            19- گاگا = تخم مرغ

7- گوجه                                    20- جو جو = جوجه

8- به به = هندونه                        21- مو چه = مورچه

9- گو = گوش                              22- دو = دوغ

10- چش = چشم                        23 - ما = ماست

11- مو                                        24- اونا = اوناهاش

12- دس = دست                          25- کش = کفش

13- پا                                           ٢٦- گل


 ١- شفاعت

2- موفق

3- تشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد