محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

محیا

محیا و جشنواره کودک

1390/7/23 8:49
نویسنده : مامان
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم . خوبید؟ من که خیلی خوبم اخه می دونید چیه دیلوز روزه خیلی خوبی داشتم .

از خواب که بیدار شدم مامانم پیشم بود. نرفته بود سره کار من تا دلم خواست می می خوردم . خجالت

بعدش ما با مامان و بابام رفتیم ددر. اول رفتیم مرکز بهداشت برای قد و وزن ماهیانه ام . وزنم شده 8/5 . قدم شده 75 سانت . خانمه میگفت تازه اومدم رو منحنی. خوب چی کار کنم من غذا خوردنو دوس ندارم .

خلاصه بعد اونم رفتیم جشنواره غنچه های شهر . تو راه من تو صندلیم تو ماشین نشستم . اخه میدونید چیه من اصلا دوس ندالم عقب ماشین تنها بشینم . مامانمم اومد عقب پیشم تامن تتها نباشم چشمک .

بعدش که اونجا رسیدیم اونقد صداهای نانای نانای می اومد من هی قرم می اومد نانای میکردم .

یه عالمه نی نی اونجا بود منم از اونجایی که عاشگه بچه هام کلی کیف کردم . باهاشون بازی می کردم  . اینم عکسش :

این دوستم خیلی ناز بود . با من مهربون بود . تازه یه داداشه دو قلو هم داشت

اینم عکسه داداشه دوستم :

 

 

بعد از بازی رفتم تو یه غرفه نگاشی کشیدم :

بعد از اون با داداش سیاه و عسل عکس گلفتم :

 

بعدش کلی پیتیکو پیتیکو کردم

 

تازشم یه مسابقه خیلی سخت هم شرکت کردم برنده شدم . یه عالمه ابر روهم چیندم بعدشم بهم جایزه بادکنک خیلی خوگشل دادند .

اونجا یه نماشم دیدم

 

آخرشم تو حیاط نمایشگاه با باباجونم ابوتوس سواری کردیم

خلاصه اینکه من دیلوز کلی ذوق کردم اینم عکسش :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
20 مهر 90 14:18
سلام
1.وبلاگ نازی داری
2. میتونی دوستای خوبی واسه هم شیم
3. سری به مابزن


مادر کوثر
27 مهر 90 11:38
سلام عزیزم انشالله همیشه به شادییییییییییییییی به ما هم سر بزن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد