محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

محیا

تولد

1390/3/5 11:15
نویسنده : مامان
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوس جونام . یه خبر من فردا یه شاله میشم . تازشم امروز تبلده مامانمه( مامانی تبلدت مبالک )ماچ . اته پارشال تبلده مامانم خلاب شد . روزه تبلدش نژدیک بود من به دنیا بیام و لی خدا نتاست . بیچاله بابییم . این هپته همش داله کاتو میخله .پریروز روزه مادل بود . برای دوتا مامانیام تادو خلیده . بلای مامانمم خلیده . (بلای مامانم دوتا)تشویق

اژ همه مهمتل باید بلای من تادو بخله ، تبلد بگیله . اته من عزیز دردونشم . زبان

خوب منم بلاش جبلان میتنم . اخله این ماه روزه پدل براش تادو میخلم . بوشش میتنم. انگده خوشتال میشه میلم صورتمو میمالم به صولتش. اته من ته بوش کردنو هنوت بلد نیشتم. اته کوچولوم .

اخ جون فردا یه عالمه تادو میگیلم. دوباله میام بهتون میگم تبلدم چه خبل بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فهیمه
5 خرداد 90 11:21
محیا جونم تولدت مبارک





ممنونم فهیمه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا می باشد